Działania marketingowe na rynkach niemieckojęzycznych

Działania marketingowe na rynkach niemieckojęzycznych - Merten.plJeśli chcesz wypromować swoją stronę, też w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO w wyszukiwarce Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, trzeba przygotować odpowiednie wersje językowe dla Twojej witryny, dostosowane pod lokalną wyszukiwarkę, w tym przypadku Google.de. Wszystko po to, aby Twoja witryna była jak najwyżej umieszczana w wynikach wyszukiwania lokalnych wyszukiwarek w tym konkretnym regionie.

Pozycjonowanie strony www w wersji niemieckojęzycznej

Kiedy mamy zamiar umieścić swoją witrynę wysoko w obcojęzycznej przeglądarce, trzeba zadbać o odpowiedni TLD (ang. Top-level Domain). dla Polski jest to „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie on brzmiał „.de”. Nie musimy poświęcać temu czasu, jeśli nasza domena ma zakończenie globalne – „.com” albo „.org”. W grę wchodzi także europejska końcówka – „.eu”

Inne działania SEO nie różnią się zbytnio od tych stosowanych w polskim internecie, ale wymagają znajomości lokalnej specyfiki. Żeby strona www w wersji niemieckojęzycznej była wyświetlana wysoko w wynikach wyszukiwania konieczne będą teksty pozycjonujące. W tym przypadku podstawą jest współpraca z niemieckimi copywriterami – stworzone przez nich teksty będą brzmiały dobrze dla niemieckiego odbiorcy.

A sklep online w wersji niemieckojęzycznej?

Niemiecki rynek to prawie 80 milionów potencjalnych nabywców. Korzystnym będzie dotrzeć tam ze swoją ofertą poprzez sklep internetowy w niemieckiej wersji językowej. Podstawą marketingu SEO Twojej witryny powinny być godne uwagi treści w wersji niemieckiej. Tanie teksty są dzisiaj nierentowne, bo Google bez problemu je namierza… Inną kwestią jest lokalizacja hostingu Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej wyświetlają się adresy z niemieckim IP.

O czym jeszcze warto pamiętać przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google pomagają także teksty sponsorowane na forach tematycznych. Dobrze postarać się o fachowe przekłady. Pamiętaj, że źle zrobione działania mogą narobić więcej szkód niż pożytku. Jest wiele przedsiębiorstw specjalizujących się w tej branży, może opłaca się skorzystać z ich usług? Więcej informacji na temat skutecznego pozycjonowania stron w niemieckim Google znajdziesz na stronie http://pozycjonowanieniemcy.pl.